Regn from hell..

Regn, regn och åter regn. Precis när jag tyckte att jag började lyfta mig från min, den senaste tiden, något deppiga tillvaro, börjar regnet from hell. Om det nu kan komma därifrån. Det kommer ju bevisligen uppifrån. Fast det händer ju att man pratar om helvetet på jorden så vem är det egentligen som bestämt att helvetet är nånstans under oss? Snarare är helvetet en definition av omständigheter som präglas av en skarp olustkänsla, eller hur? Så idag är regnet definitvt FROM HELL! 

Jag är uttråkad, less och trött av detta förbannade regn. Nu vill jag ha sol, sol SOL!!!!! Jag vill lata mig i värmen och låta solen sluka mig tills allt som finns är bara jag och havet och vinden. Jag vill försvinna i sol......åtminstone ett par dagar..för att återvända med ett nytt soligt humör! Stör mig!

Nåja, om ett par dagar är jag hemma och då, bara så du vet det Gud, förväntar jag mig åtminstone växlande molnighet, gott vin och ett par dagar i mitt eget sällskap! Det enda som får störa mig då är Honeybun!!! Hon kommer hem! Min allra som bästaste vän och förtrogna! Hon som är den enda som faller för livets olika frestelser lika besinningslöst och snabbt som jag!! Tiden är kommen för oss att återigen falla tillsammans för vin, sång och Joseph Williams! Härligt! 

Lustigt, jag blev helt plötsligt på bättre humör........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0