Öhhhhhhhhhh.............

Bli inte förvånad om ni läser i tidningen i morgon:

Sånglärare strypt av argsinta bandmedlemmar. Kunde inte planera sin tid.

Jag har totalt rört ihop massa datum och mina vänner i bandet är under av tålamod om de inte stryper mig för detta. Blir så irriterad på mig själv........ Istället för att bara bestämma måste vi nu göra om IGEN och bestämma NYA datum för att jag skrivit fel i den kalender jag så ambitiöst köpt. Samma kalender där jag förövrigt försöker skriva ner varje litet möte för att inte RÖRA IHOP SAKER!!!!!!!!!! AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Nog om detta.

Vad som är hysteriskt roligt är denna sångkurs jag går. Har äntligen hittat greppet och jag vill bara inte sluta sjunga. Sjunger hela tiden om jag bara kan. ÄNTLIGEN!!!! Igår var jag tvungen att göra en deal med mig själv:
Sjunga en kvart. Packa en låda. Sjunga en kvart. Packa en låda. Sjunga en.......ja, jag tror ni fattar...... Rösten bara finns där. Jag har ingen aning om det låter bra men det känns..........i hela kroppen!!!! Jättebra, känns det i hela kroppen! Jag är helt upplyft och glad och vill bara sjunga, sjunga, sjunga, sjunga...........!!!!!!!!!!!

Tralalala!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0