Som man sår...

Min skörd smakar smaskens. Hur är det med din?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad menas med det? :)

2010-04-14 @ 17:02:30
Postat av: Anniepie

Som man sår får man skörda. Ett gammalt ordspråk som låter betydligt trevligare än hämnden är ljuv. Innebörden är måhända inte riktigt densamma men resultatet av de två ordstäven sammanfaller desto mer.

2010-04-14 @ 17:08:46
URL: http://anniepie.blogg.se/
Postat av: Nippe

SMASKens? Vilket lustigt sammanträffande! Kolla in länken ovan, vad är oddsen??

Postat av: Anniepie

Sammanträffande, vet jag inte, Nippe... ?? Det är väl trevligt att Sofie skriver om Oskarshamn om att det finns flera Oskarshamnare som gör reklam för staden men vad det har med mitt inlägg att göra förstår jag inte.

Jag förstår däremot att, i vanlig ordning, ska jag betala priset för vad du/ni/någon annan tycker är orättvisa men min blogg handlar om mig och min vardag. Har du/ni/någon annan fler synpunkter eller frågor kring detta så kanske vi ska prova något nytt och skrämmande....att tala med varandra på riktigt i stället för via mail eller bloggkommentarer. Vad tror du om det??

2010-04-14 @ 21:13:14
URL: http://anniepie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0