Sömnlös...

Jaha! Dags igen. Alltid likadant. När det nya läsåret börjar så slutar jag sova. Kommer vara ett vrak i morgon. Tusen tankar i huvudet. Några bra...........några definitivt mindre bra. Måste klura ut vad som felar mitt känsloliv. Grät säkert tre liter igår när jag tittade på Hollywood hairstyle. HOLLYWOOD HAIRSTYLE!!!!!!!!!! Såg ca tre minuter och det var en man med ytterst märkligt utseende som friade till sin flickvän och vad gör jag? Bölar!!!! Som om det var det vackraste jag sett i mitt liv. Hollywood hairstyle???!!! Idag när jag stod och rev ner tak i huset tänkte jag på detta frieri och upptäcker att jag bölar igen. Nåt är seriously wrong här!!!!

Läste ett mail och blev plötsligt skitförbannad och ledsen och kände mig påhoppad. Helt och totalt utan anledning. Personen som skrivit mailet har ingen aning om min reaktion och framför allt är jag fullkomligt säker på att det inte är ett påhopp. Ändå blir jag jätteledsen. Som sagt, nåt är seriously wrong!

Kanske beror allt på mina sömnlösa nätter. Inte alltför många än men en och annan. Kanske är det verkligen nåt som är fel på mig? Självklart, skulle säkert mina kära vänner svara med en gång! Det har vi vetat i flera år! 
Livet är aldrig enkelt, minsann. Framför allt inte mitt i natten när man inte kan sova.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0