Snart........

...........är det jullov!
Perfekt tid att lata sig, slöa i soffan, dricka alldeles för mycket vin och ha det gott!

Nu blir det ju inte riktigt så.

Hinner inte riktigt lata mig. Istället blir det konserter i mellandagarna. Nya låtar att öva in också.

Måste också öva inför sångkursen. Ska ju utmana mina lärare i januari....

Slöa i soffan blir det heller inget med. Vi har ingen soffa. 
Eller....vi har en soffa men inget vardagsrum att ställa den i. 
Attans.

Dricka för mycket vin blir det heller inte så mycket med. För om jag dricker för mycket går konserterna åt fanders och det där med övandet spricker nog. Så det får helt enkelt bli lagom. Som jag hatar det ordet. Lagom.

Men hur blir julen egentligen då?

Tja, den kanske blir alldeles..........alldeles......underbar!!!!!





Eller, vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0