Hur många svordomar kan jag???

Just precis nu skulle jag vilja säga alla svordomar jag kan. det skulle inte förbättra nåt men det skulle ändå kännas ganska bra. Problemet är att jag hakar upp mig efter ett par tre stycken och ändå kommer jag inte åt det förbannade problemet!!!!! Vinden blåser hårt i Oskarshamn, minsann!

Men, men.........om man bortser från att mitt liv skulle kunna gå åt helvete så är allt faktiskt fullkomligt lysande! Honeybun är hemma, huset står och väntar, köket är färdigplanerat.........ja, det känns rätt bra skulle man kunna säga!

Om det inte bara var för Dig. Du vet det inte nu, för Du kan inte se det, men jag vet. What goes around comes around. Och när det gör det kommer det att vara synd om Dig. Kan andra tycka. Jag tycker bara att........jag vill inte vara en sån som Du är och jag kommer att göra allt för att inte vara så som Du är. Och hur Du än gör kan du aldrig ta bort den vänskapen som hotar Dig så nu. Surt för Dig! (Och nej, det här inlägget har inget med FR att göra. Don´t worry!!)

Men, som sagt, annars är allt prima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0