Måndag igen.

Hur lite man än vill så blir det måndag varje vecka. Igår önskade jag att det skulle vara söndag hela veckan. Förutom den där stunden då min hjärna var ett stort svart hål. Blev kanske distraherad. Det kanske är nåt som går. Nån bacill eller så. Det måste ändå vara höjden av blockering när min pianist måste sjunga texten åt mig? Nåja, vi hämtade upp oss i alla fall. Det är vi ju överens om!

Men nu är det alltså måndag. Det har det varit hela dagen. Hela dagen. Hela, otroligt långa dagen. Lite överraskningar har den i alla fall bjudit på. Folk visar upp oväntade kunskaper när man minst anar det! Nu när man vet så kanske man har en efterträdare på min post i Quasta? Tro det!

För den som inte fattar nåt av detta så kan jag bara säga så här;
det är fullkomligt obegripligt för mig också! Som en god vän brukar säga; så dumt! Det är ju så dumt!

Men hallå, det kanske är jag som inte är så smart egentligen.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0