Vad skriver man en sån här dag?

Jag skulle kunna skriva att jag är trött, näst intill utmattad.
Men det är ju inte roligt.

Jag skulle kunna skriva att jag har stressat som en gnu hela dagen och ändå inte hunnit allt jag borde.
Men det är ju inte heller roligt.

Jag skulle kunna skriva om gospelkonserten vi hade igår, men för egen del gick det åt fanders så det är definitvt inte roligt.

Vad som är ganska roligt är att en av mina kollegor hela tiden missuppfattar instruktioner, bara en aning, och åker till fel mötesplatser vid fel dag, fel vecka. Det är faktiskt ganska roligt.

Att jag, genom att pilla på en liten skruv,  medan jag tänkte intensivt på något som säkert var viktigt, lyckades rasera mitt elpiano i arbetsrummet till en liten hög...det är ganska roligt! Jag skrattade i alla högt för mig själv. I treklanger, i vanlig ordning..

Bättre än så här blir det nog inte idag.
Nåväl.

Har för övrigt ändrat beordrat till beordrad...bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0