Uppdatering beordrad!

Ok. Här kommer det då!

Stockholm; fantastiskt! Jättekul! Underbart!! Vi hade sååååkul! Tack Mekon! Och Tack Kaare och alla andra för en jättekul helg!

Huset; går framåt.........

Sången; hade ett himla flyt men har hamnat i backläge. Jobbar på det! Vill sjunga mer och mer och mer!!

För övrigt................hmm..........har lite demoner. Viftar bort dom men de sitter där på min ena axel och fnissar och väntar på att jag ska välta. Jag går snett så länge. Försöker jobba med motvikt. Så kommer det kanske att bli ett tag. Jag haltar mig fram genom livet och hoppas att det kanske planar ut så småningom. Tack för att ni finns, alla underbara i min närhet! Tycker så mycket om er!

Sen ska du veta Ava att jag fått en bodyguard, en liten vakthund minsann.... Hahaha! Trodde verkligen inte det men nån gång ska jag berätta om hur komisk vardagen kan bli ibland!

Ingen kommer att fatta nåt av det här men det är ungefär så mitt liv ser ut just nu. Ganska ofattbart, rörigt, roligt, djupt, grubblande, fnissigt ovh med en vakthund som extra bonus!

Sug på den!

Kram till er alla!
Annie

Kommentarer
Postat av: ava.

vakthund? varför inte? haha.. jag fattar ingenting. men jag betvivlar inte att du kommer reda ut mina frågetecken när vi hörs. eller jag vet inte. kanske ger du mig fler? frågetecken alltså.. eller va..eller ja.. eller.. eh..? ;p

2007-10-08 @ 12:28:06
URL: http://kolsyrad.blogg.se
Postat av: Annipie

Jaha du......... Ring mig så ska jag förklara ALLT! Lovar! Eller...kanske..eller, ja vet inte...eller....va?

2007-10-08 @ 13:57:29
URL: http://anniepie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0