Gino....ahhh.......

Jag tänkte drista mig till att vara tonårsaktigt sentimental och citera en sångtext. Inte för att texten i sig är fantastisk. Den är mera...mysig. 
Nej, anledningen är att detta helt enkelt är en av mina favoritlåtar just nu. Gino Vanelli. Ahh... Rösten är som en smekning för ett ömt hjärta, det är den faktiskt. Så mjuk, så lugnande, så....bra. 
För en liten stund kan man slappna av och glömma allt annat och bara vaggas med. Och så....
Vi tycker om den här låten, eller hur?

Rock me to heaven all night long
Take me away till the hurt is gone
Send me across the night like a shooting star
Yeah, sway me slow and look into my eyes
And open up the gates of paradise
Feel the love that you draw from the beating of my heart
It´s been a long hard day
And sometimes I feel like I´m loosing the fight
So darling be an angel and
rock me to heaven tonight





Kommentarer
Postat av: Daniel

Ok, förstår att du inte vill ta det på bloggen så. Skriver här i stället då då. Fanns många Anna Rosén på FB ta mitt istället. Daniel Wångsten.

2008-01-05 @ 21:37:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/20486

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0