Dumt.

Det är väl dags att skriva något antar jag. Vad kan jag skriva om, tro? Kanske det faktum att jag haft semester en vecka och rastlösheten river min kropp likt en varulv vid månsken. Under denna första semestervecka har jag hunnit med inspelning av två låtar, 60-årsfest, omstrukturering av garderoben, fransk manikyr, två böcker, två rep, en konsert, laga chili, ge en sånglektion, klippa mig, göra nya slingor, målat och målat om tånaglarna samt gjort pedikyr. Sju veckor kvar av sommarlovet. hur ska detta sluta? Förmodligen lider jag av någon form av bokstavskombination av typen A-Ö. Har någon tips på hur man handskas med detta? Min omgivning verkar inte alltid direkt nöjd med min aktiva personlighet....
Hade dock kunnat sitta i bilen hur länge som helst igår. Efter en väl genomförd konsert (Tack Four Real!) kändes det som rena avkopplingen att slå sig ner och bara åka med. Oftast sitter jag helst själv vid ratten men det finns en del människor som bara kan det där med att köra bil och då är det en njutning att sitta vid sidan av och titta ut genom fönstret och se världen passera utanför. Har några sådana människor i min bekantskapskrets. Trevligt. Somnade som en gris igår kväll och vaknade, som sagt, rastlös. Dumt.
Så, vad händer i morgon? Ytterligare strävan efter sysselsättning antar jag? Har i alla fall inhandlat tre böcker så jag kanske klarar mig till helgen......
Rastlös. Dumt.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en bra Måndag trots det dåliga vädret, man kan ju alltid hoppas på bättre imorgon:D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-06-23 @ 22:45:37
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Gud så mycket du hunnit med! Jag önskar jag hade det på min lista över vad jag hunnit med de två veckro jag haft sommarlov. Har hela bokhylla fylld med lcokande böcker och har gått hela skolåret och väntat. Och vad gör jag? Jag sitter inte och glor framför datorn. Det är ju tamejf*n inte ens bra väder. Jag får verkligen ångest nu. Vi kan ju hålla kontakten ochpeppa varandra till vidare sökande av givande sommarsysselsättningar, eller vad säger du?



cassandra :)

2008-06-23 @ 22:47:18
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/
Postat av: ava

erkänn att JAG är en av dom bilförarna? aaa hahahaha

"jag KÖR" ;)

2008-07-01 @ 21:22:07
URL: http://kolsyrad.blogg.se/
Postat av: Brorsdotter

Anna anna anna, vad får du all denna energi till att smutskasta kishti ifrån?

Hoppas du har haft en bra sommar och tack för sånginslaget på min mobil=) Kramar

2008-08-17 @ 15:51:15
URL: http://nohea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0