Energislukande skitstövlar....

...finns det uppenbarligen gott om. Det som förvånar mig är att ni inte bryr er mer om ert rykte. Tydligen är det viktigt med "innelistan". Well, well, nu har jag lärt mig denna bistra sanning.

Advent närmar sig. Underbart! Gardinerna uppe, nya köksmöbler beställda, lussebak om två veckor. Me like this!

Vi är likadana du och jag, pappa. Lika galna i allt vad jul, julpynt och mammas köttbullar heter! Detta år blir det mer av allt. För din skull. För du hänger väl med? Det tar jag för givet, pappsen... Ja, jag vet, du tycker matmöbeln är onödigt dyr och vi har ju en som funkar och bla, bla, bla......men nu har JAG bestämt. Det blir fint med dina fantastiska silverljusstakar på, det vet du!
Nåväl, åter till mitt vackra glas med en skvätt rött i. Ja, jag vet, pappa, det är onödigt det med....men ack, så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0