Komplicerat

Livet är komplicerat. Det vet vi redan. Ändå blir man förvånad varje gång man inser exakt hur komplicerat det fakriskt är. Märkligt. Man kan ju tycka att man skulle lära sig nån gång i alla fall. 

Vreden, sorgen och ångesten har lagt sig lite sen i tisdags. Istället känner jag mig ledsen och sorgsen. Tycker så synd om dem allihop. Det som händer är förfärligt..........och oundvikligt på vissa sätt. Synd är det.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi får nycklarna. Härligt! Då börjar köksbeställning, rivning av väggar och kök, målning, slipnig, flyttning. Nån som vill hjälpa till?? Gudars, det är mycket att göra......................MEN KUL!!!!!!! 

En vecka tills jag ska kunna den förbannade, jävla nya låten också. Stör mig! Försöker verkligen men den vill bara inte sätta sig. Inspiration, inspiration, inspiration!! Varför kan man inte bara beställa det på  nätet som man kan med allt annat. Gärna med enn dos klang och en gnutta pitch också. Gjorde faktiskt just ingenting. Stör mig........igen.

Kommentarer
Postat av: ava

hade det inte varit för att jag bor på vänster sida av sverige nu mera hade jag ju så gärna målat. haha.. jag var grym på det sist!! jag vet, du behöver inte säga det ;p

2007-07-15 @ 14:59:53
URL: http://kolsyrad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0