Men bruksanvisning då?

Trädgårdshandskar. Det är vad som behövs nu. Eller, det finns redan. Men det är mina närmsta vänner just nu. Jag har införskaffat ett par gråa handskar med ett läckert lila fält på ovansidan av handen som kommer att få mig att bli inspirerad. Det fanns ingen bruksanvisning dock. Ingen medföljande lapp som talar om hur man ska gräva upp buskar och plantera om jordgubbsplantor. Inte heller finns någon liten dvd som talar om hur man tar ner en tre meter hög jasminbuske utan att hugga sig själv i handen. Hur gör man då? Bara för att man blivit husägare drabbas man inte av värsta trädgårdskunskapen och kan ranta ut i det gröna och trolla fram snygga rabatter och prunkande träd. Var fan är den förbannade bruksanvisningen? Jag bara undrar..........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt sätt o skriva e roligt...:)

2007-07-25 @ 22:43:01
URL: http://annapoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0