Mums!

Mums! Det blev en låt. Vem hade kunnat tro det. All övertrötthet blev till någon slags energikick som resulterade i en riktigt smörig, go´ ballad.

Händelserik helg, minsann. Hade massor av ord över och en hel del toner. Känslor, inte minst! Inspiration, min vän! Ord och ton blev ett bra team, eller hur? 

Kändes som om jag sjöng som jag aldrig sjungit förut. Jag har hittat mig själv i musiken, kanske? Kan vila mer i min ton och min feeling och bli ett med kompet på ett annat sätt...

Kanske blir det mer av den varan, den ljuva musiken. Fantastiskt! Jag tror faktiskt att det var ett av mina bättre framträdanden. Tack för det....!

Och som sagt.......det hela ledde till mera toner idag. En ny låt. Kanske kan behöva lite polering..... Samarbete?
Vi kan väl klura lite på det....

Mums var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: ava.

nu är det dags för uppdatering darling!! se så.. sätt igång! :)

2007-10-05 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0