En glimt av himlen.

Igår ca kl 18.40 kände jag en glimt av himlen i mitt hjärta.
Helt plötsligt var allt annat borta, oviktigt. Allt som behövdes var att känna och lyssna. Allt stämde. Vi stämde. Vi skapade. Jag sjöng, du spelade och vi skapade. Tack för samspelet! Fantastisk känsla. 
Jag kände sången i själen. Jag hade texten i mitt hjärta. Jag var där, helt medveten om musiken och helt omedveten om allt annat.

Jag vet inte hur det var för de som lyssnade, kan bara hoppas att det kändes äkta för dem, men för mig kändes det faktiskt som om jag såg en liten glimt av himlen.

Jag vill sjunga mig dit igen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca A

jag är i himelen när du sjunger!
allt stämmer!
:)
/rebecca

2008-02-07 @ 12:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0