Nu: resten av livet.

Igår blev en bra dag mitt i allt det jobbiga. Det blev fint.Värdigt. Vackert. Tårar och skratt, precis som det ska vara.
Nu ska vi bara vidare. Det är märkligt hur mycket man håller fast vid allt praktiskt fram till den här dagen. I går kväll var jag lite vilsen. Vad händer nu? Hur gör vi nu?
Jag saknar dig så oerhört. Varje dag. Samtidigt känner jag ett stort ansvar att hedra dig på rätt sätt. Att leva vidare. Som du sa till mig; sjung, spela, dansa på borden och ha roligt! Orden låter platta och naiva när jag skriver dem här men jag vet vad du menar. I´m gonna live Berra-style!
Så nu börjar resten av livet. Nu återgår allt till schemaplanering, kafferaster, övande, hytta med näven åt idioter som inte vet hur man kör i rondeller och allmän livsnjutning. Precis som du skulle gjort. Precis som du. För du är jag och jag är du.
Nåväl, helgen ägnas i första hand åt Frankie, renovering och familj, inte nödvändigtvis i den ordningen. Inte nödvändigtvis i något högt tempo heller, för den delen...

Bla, bla, bla,bla...
Äh, kom igen nu, pappsen, nu målar vi lite mera fönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0