Meningslöst inlägg.

Följande kommentar fick jag för mitt förra inlägg;

Postat av: Laser


Och priset för mest meningslösa inlägg går till...

drumroll

Anna!



Sååå....Laser. Alla mina inlägg är meningslösa. De har ingen som helst poäng. Finns det någon blogg som har det? Finns det någon blogg som genererar att världen blir bättre? Att vi minskar miljöförstöring, svält och rasism? Att vi förhindrar krig och katastrofer? Knappast... Inte min i alla fall.
I den här bloggen står det fullt av meningslösa tirader om hur arg jag blir när jag åker tåg, eller när jag träffar korkade expediter på HM eller hur tråkig Mars månad är. Bokstav efter bokstav i en enda lång meningslöshet.
Vem bryr sig egentligen om vad jag tycker? Vem bryr sig om mina meningslöst arga stunder? Vem bryr sig om mina meningslöst glada stunder? Vem bryr sig egentligen om allt det meningslösa jag envisas med att häva ur mig i denna blogg? Vem bryr sig egentligen om mitt meningslösa liv?
Jag gör det!
Jag bryr mig fantastiskt mycket om mitt meningslösa liv, mina meningslösa inlägg och mina meningslösa stunder.
Jag har så roligt varje gång jag får häva ur mig något ännu mer meningslöst än förra gången! Se så många bokstäver jag kan skriva om och om igen och allt är MENINGSLÖST!!! Underbart!!!!!
Jag älskar att få alla dessa meningslösa kommentarer och ägna ännu fler meningslösa ord åt att svara på dem. Jag älskar att veta att andra människors liv är så innehållslösa och meningslösa att de ägnar sig åt att läsa alla dessa meningslösa bokstäver.
Allt är MENINGSLÖST!!!!!!!

Fantastiskt!

Återkom gärna med fler meningslösa kommentarer, Laser! Skriv gärna fler meningslösa ord på engleska! Kanske ska du t.o.m. utveckla och skriva något meningslöst på franska nästa gång?
Gör vad du vill, det är ju ändå så underbart meningslöst!!!
Jag ser fram emot att dina kommentarer kommer att fortsätta vara precis llika meningslösa som denna blogg är.

Kommentarer
Postat av: Laser



Jag ska med glädje läsa detta mer noggrant när du ordnat så att radbyten sker på lämpliga ställen samt använder tecken som "!" på ett konsekvent sätt.



Vad det gäller hurvida min kommentar var meningslös eller inte så jag aldrig påstått att den inte var det. Du ska få ha din blogg ifred. Är man 35(?) bast, sitter med en, i brist på bättre ordval, "fjortisbild" på sig själv och peppar sitt ego på en dåligt formulerad blogg har inte ens jag hjärta att komma med elaka kommentarer.



Ha trevligt på din sinnessjukt meningsfulla blogg!

2009-03-26 @ 12:39:23
Postat av: Markus

Med rätt argument och en gnutta cynism skulle man väl kunna få vad som helst till att vara meningslöst. Det finns inget i världen som har en genuin mening. Meningsfullt är allt som tillfredsställer ett behov. Om vi har det som grund kan vi dra slutsatsen att både ditt inlägg och Laserns svar var meningsfulla för respektive författare.



Att en kort kommentar om ett blogginläggs meningsfullhet bara gör författaren till en bitter och naiv hycklare, det är en helt annan sak.



Avslutningsvis vill jag påpeka att din blogg är en av få som faktiskt skrivs något vettigt i.

2009-03-26 @ 15:36:57
Postat av: Alex

Herregud..vem heter Laser?

En skiiit cool snubbe.....!???

Herregud.

Om bloggen är så sinnessjukt meningslös varför tar du din tid och läser den?

Det finns människor som bara Gud orkar med!

Skaffa ett liv,jääätte coola Laser!

..herregud..!



2009-03-30 @ 13:11:10
URL: http://alexharskrivkramp.blogg.se/
Postat av: S

Äsch, den där "Laser" kan väl istället skita i att läsa, om det nu är så meningslöst. För att slösa sin tid på nåt som man anser är meningslöst, är väl ändå meningslöst?



Förresten, du är ju hur cool som helst. Skriver intressanta inlägg och sjunger som en gud!

2009-04-23 @ 21:10:10
Postat av: En intresserad lasare.

hah. det ar skrattretande att denna "Laser" dels inte vagar skriva vem denne ar, och dels lagger ner tid pa att klanka ner pa en bloggare som, enligt han sjalv ar meningslos. vilket meningsfullt liv denna person maste ha.



och sa kan han ju garna referera till en betydelsefull blogg, sa att vi alla kan fa ett exempel, en mall pa hur en blogg ska skrivas. for en blogg var val inte uppfunnen till ens personliga asikter och tankar, eller har jag fel?

haha.



Jag beundrar dig Anna. Du ar klok som fa.

2009-05-12 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0