Idag har jag sett Jesus.

Det är sant.
Där stod jag och kvistlackade i lugn och ro och plötsligt var han där. Jag kan svära på att kvistarna i just den brädan var formade som ett ansikte och inte vilket ansikte som helst utan Jesus! Detta fick mig att kasta upp händerna i luften och prisa Gud för att nissarna som skapar kvistlack har gjort den lätt turkosfärgad så att man faktiskt SER var (eller över huvud taget ATT) man har kvistlackat. Lacken har fortfarande samma förbannade mjölkaktiga konsistens men förut var den ofärgad. Det fanns inte en chans i h**** att man skulle kunna se var man målat eller inte målat. Så tack för det, Jesus. Eller John Lennon. Det kan ha varit John Lennon också. Eller min gode vän, Christer. Han är ganska lik John Lennon. Så det kan ha varit han. Fast det var nog Jesus. Likaså var det nog E.T. på den andra brädan. Fast det kan ju ha varit Sibel också....
Hallejuja, papps! Jag säger bara halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0